12. juuni 2006

Kui ei ole...

...siis ei ole ikka põhjalikult, aga kui on, siis on ka põhjalikult ja tuleb juurdegi.

Et millest ma heietan? Tööst, aber natürlich. 15. juuliks 230 lehekülge, vallerii-valleraa, ja järg on kah juba ootamas ja veel üks raamat takkapihta. Aga jaanipäev, ma küsin? Aga minu puhkus maal? Aga sumedad juuniööd ja maha laiseldud juunipäevad? Mh? Ah?

Karju jah nagu Maie, et "Raha tuleb, Silvikene, raha tuleb!" ja otse loomulikult on mul seda vaja, et oma madalaid kirgi rahuldada (eks katsuge ära arvata, eksole), aga...

Oravakese Teine Mina: "Ei vaidle!"

Aga...

OMT: "Ei hala!"

Jah, aga...

OMT: "Mokk maha, tsort paberii pažaalusta!"

Ela siis sellisega ühe naha sees.

Hüva õdagut.

*sügab nina, kratsib kukalt ja asutab end siis "Frenchi ja Koulu" korduslugemist jätkama*

2 kommentaari:

Tiina ütles ...

Jajah. Ega siin polegi suurt muud kosta. Nii ta paraku käibki. Ma lohutan end mõttega, et kord jõuavad jälle kätte need nädalad, kus pole tööd ja jõuab tekkida mõtegi, et .. mind on unustatud ja äkki enam ei tulegi miskit.
Kuigi jah, need ajad ei ole juuni ja jaanipääv ja juuli. Pigem siis juba sügisvihm ja kole ilm, kus välja enam ei kisu.
Jajah. Seilasime, teame.

See, kes mõtleb iga pääv varrastest ja õmblusmassinast, aga kellele kogu aeg keski tööjuppi ette söödab, nii et meeldivaks eip jagu aega.

oravake ütles ...

Oo jaa, need vardad ja õmblusmasin... Lisaks veel tikkimisniidid ja muu säärane. Oh!