20. juuni 2006

Ohjah

Kolm päeva maalesõiduni.

Aga.

Kui juba, siis ikka põhjalikult, eksole. Vähe sellest, et meie Õnneõis (edaspidi Õ)* nohutab ja eile omadega üpris läbi oli - ka mina vaevlen jubetuma puuslaki küüsis. Me oleme temaga just nagu paarisrakend - kui jääb üks haigeks, jääb kohe ka teine. Ja kT tiksub meie kõrval omasoodu.

Ma loodan südamest, et meie nädalalõpuplaanid mitte vastu taevast ei lenda.

Tänase päeva muusika: Raimond Valgre

Tänase päeva lektüür: "Veel üks Lotte".

Sest mulle meeldib suviti lasteraamatuid lugeda.

See oli üks Johansoni vendadest (andestatagu mu vilets mälu - kindlalt tunnen ma neist ainult Jaaku - noja Kärdiga ka ei tohiks probleeme tekkida, sest tema pole vend), kes rääkis, kuidas ta suviti armastab mere ääres (mitte rannas!!!) olla ja lugeda selliseid lastekirjanduse sedöövreid (loll ikka, kui s-i kirjutada ei saa) nagu "Vanake Hottabõts" ja "Totu Kuul". Mina eelistan "Väikest Tjorvenit" ja Blomkvisti-lugusid. Aga igatahes olen ma nii ebaintellektuaalne inime, et ei viitsi end kaunitel suvepäevadel eriti süvafilosoofiliste ja tõsiste raamatutega vaevata. Praegu näiteks lõpetasin hoopis Terry Pratchetti "Carpe jugulum'i" (jätkuvalt on Nanny Ogg minu vääramatu lemmik!), enne seda aga lugesin uuesti läbi "Frenchi ja Koulu". Mõnusad, hästi kirjutatud asjad, mis ajavad itsitama ja teevad tuju heaks. Muud ma ei nõuagi.

Vot tak vot, vualaa. Aga praegu hoian kõiki pöidlaid ja suuri varbaid, et me ikka maale saaksime. (Ja nüüd ma kirjutasin selle siia ja sõnusin selle ära ja... Ahh, liiga keeruliseks läheb.)

Igatahes.

Maale.

Lugemiseni.
__________
* Õ = J

Kommentaare ei ole: