3. juuni 2006

Ah et...

...mida ma õndsal laupäeva hommikul nii vara teen? Oi, lapsukesed, te ei tea pooli asjugi. Tegelt niplan ma siin juba kella viiest saati. kT nimelt otsustas tänaseks kodumaja tolmu jalgelt raputada ja see toimuski varahommikul, miska mina enam sõba silmale ei saanudki. Ja nii ma siin istun siis, kaanin jo teist tassitäit kohvi (oo jaa, olen langenud tagasi halbade harjumuste mülkasse, nüüh!), sügan nina ja mõtlen, et mis edasi.

Teadagi. Kuna ma olen leebe ja mitte eriti verd armastav loomake, otsustasin ajale elu kinkida ja tööle asuda. Mida muud tarka mul ikka teha on. Nii et lugemiseni, armsad... Tahtsin kirjutada "väikesed suhkrupõrsad"*, aga see oleks äkisti solvav. Lõpetan siis nii, nagu ikka.

Lugemiseni.
________
*Allikas: "Pipi Pikksukk"

2 kommentaari:

Anu ütles ...

ka minu hr. abikaasa läks hommikul rännuteedele:) ja kahjuks pean ise tööl passima, küll oleks kodus ja lürbiks lugematuid kohvisid...

oravake ütles ...

Mina saan lürpida küll, aga nn. tööl passima pean samamoodi. :P