3. juuni 2006

Kui päris aus olla...

















...siis ma jumaldan roose. Aga veel rohkem jumaldan ma metsalilli. Kollaseid metsalilli. Ülaseid, nurmenukke, kullerkuppe, isegi tulikaid.

Käisime J ja E-ga jalutamas. J väntas ees, meie E-ga kõndisime tema kannul ja korjasime nurmenukke. E-l vahepeal jalg värises ka, sest metsarada läks üsna panga serva pidi, tema aga kardab kõrgust. Mis seal salata - isegi minul hakkasid kohati varbaküüned sügelema. Päris kõhedaks võtab, kui kõrgete puude ladvad sulle ainult poolde säärde ulatuvad.

Aga oli meri ja mis peamine - oli tuul. Jahe, lõhnav, vaimustav tuul! Ma olen ju täielik tuulehull - mida tugevam tuul, seda parem tuju mul on. Tormiga pööraksin vist päris ära, aga ma ei ole sellega veel lähedalt kokku puutunud.

Aitab ka tänaseks, ausalt. Kaua võib.

Lugemiseni.

*kõmbib otsustavalt vasakule ära*

Kommentaare ei ole: