6. juuni 2006

Nostalgii ruulib täiega

Just äsja laulis Marko Matvere Terevisioonis "On hetki". Kaks asja kokku - kunagi Georg Otsa esituses kõlanud laul ja Matvere hääl - ja vähe ei puudunud, et minust oleks teleka ette jäänud ainult sulahunnik. Ei ole midagi parata - tuleb viimaks tõele julgelt näkku vaadata ja tunnistada, et ma olen nostalgiasse kalduv tüüp. Freud avita!

Aga see oli ilus.

*ohkab*

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oi,oi... tunne tuttav :)
Muusikali vaatama ei jõudnud, aga DVD esitlusel käisin ja kuigi olin igalt poolt positiivset kriitikat kuulnud, siis esimeses reas istudes ja kuulates vajus muu maailm täitsa kukla taha ja kuulasin vist täitsa ammulisui... :))))

oravake ütles ...

Mina ei jõudnud ei muusikali vaatama ega esitlusele, lihtsalt ostsin DVD - puhtalt Matvere pärast. Ja ausalt, ainult tema seal midagi väärt on ka. :( Ilmselt olen ma ilge ingupill, aga see lugu on isegi minu jaoks liialt absurdi kalduv. Või ei olnud mul vaadates vastavat meeleolu lihtsalt. Aga Matvere on vapustav isegi teleka kvaliteediga.