6. juuni 2006

Selline hiliskevadine...

...jahe ja päikesepaisteline hommik on minu element. Praegune aeg - juuni algus - üleüldse on minu element. Ma igatsen kohutavalt maale, metsade keskele. Meie tuba asub ainsana teisel korrusel (ülejäänu on alles ehitamisel) ja te ei kujuta ette, kui kaunis vaade sealt avaneb - eriti õhtuti, kui päike on juba puude taha vajunud, aga valgustab veel taevast oma kumaga, ja kuplitel lainetava heinamaa kohal hõljub udu. Tõepoolest, see on selline paik, kus hakkad tõsimeeli uskuma Murueide tütreid ja sõnajalaõit.

Aeg-ajalt ma mõtlen, kas olen mina ainus, keda praegusel aastaajal selline "meeled valla" meeleolu tabab? Selline meeleolu, kus tahaksid kaugusse lennata, tantsida kaskede all pehmes rohus keset maikellukesi, tõmmata kopsud täis uimastavalt magusat päikesesooja õhku ja tunda, et elad!

See on jumalik aeg. Peale jaanipäeva muutub kõik, lumm kaob, jääb ainult suvi, aga praegu on kõik võimalik. Uskuge seda.

Kommentaare ei ole: