2. juuni 2006

Vaata siis

Kes ei tahaks printsess olla? Via Elsa.



The Traditional Princess

You are generous, graceful, and practical with both feet planted firmly on the ground. You tend to be a little on the old-fashioned side. You value home, hearth, and family life and love to be of service to others.

Role Models: Snow White, Maid Marian

You are most likely to: Discover a hidden talent for spinning straw into gold.


Take this
quiz!

Hilisem lisa: tjah, sellega on nüüd nii ja naa. Helde, lahke ja praktiline? Kahe esimese üle otsustavad teised, aga praktilisusest on minu meelest asi küll üsna kaugel. Veidi vanamoodne - seda küll, vaadete osas. Hindan kodu, leeaset ja perekonda - hindan. Armastan teistele abiks olla - enam-vähem. Kui see aga tõlkida "teisi teenida" - vaat see ajab mind vahetevahel urisema nagu iga pereema, kellele aeg-ajalt tundub, et ainult tema ongi see, kes midagi teeb, eksole.

Aga muidu tõi see pilt mulle meelde minu ammused lemmikraamatud "Ivanhoe", "Musta noole" ja "Robin Hoodi". Venelastel olid neist kõigist väga head filmid tehtud, mida tahaks isegi üle kaeda, kui kusagilt kätte saaks.

Mis kullaketramisse puutub, siis on see ju asi, mille poole püüelda. Lisaks on ketramine minu arust üdini naiselik ja - seni, kuni mul endal see kunst käes pole - ka natuke salapärane tegevus.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oo, sinus on varjul tõeline kullaketraja... või noh, kulla ketraja :)

oravake ütles ...

/me kratsib kukalt

No näedsa! Ma varahommikul nii uimane, et ei osanud nagu tähelegi panna. :D

Tiina ütles ...

"Ivanhoe" jne. ... Jajah, lapsepõlv ja noorus tulevad meelde ...

Kui nüüd kommentaariumi kah kommida, siis see ütleks justkui "kõtt" ... "cqftt". Kõlab ju niimoodu.