6. aug 2005

Brrrr!

Ma ei karda mitte midagi siin ilmas rohkem, kui herilasi. Üks säärane jaurab mul praegu köögis, uriseb ja nõuab midagi, vist süüa. Üritas mu võileiva küljest lõuatäie haugata, aga ma haarasin oma taldriku kaenlasse ja põgenesin siia, kinnise ukse taha. Vaadaku nüüd ise, kuidas ta hakkama saab.

Üleüldse on ta ehk kadunud juba? Uksele prõmmima igatahes pole tulnud.

Ma olen vist ikka täiega hull peast. Ainuüksi mõte, et järgmisel pühapäeval algab mul nädalane puhkus ilma pere- ja töömuredeta, tekitab minus kohutavat stressi. Njah, kui oleks raha jalaga segada, maksaksin juurde ja nõuaksin kogu kahese toa enda valdusse. Paljas mõte sellele, et pean tuba jagama mõne mammiga, kes vaatab aiva ladina seepi ja kannatab mulapidamatuse all, ajab mind hulluks. Kodused minu muret kahjuks ei mõista. Jajah, ma kujutan ette selle mammi nägu (eriti kui ta muukeelne juhtub olema), kui ma olen talle selgeks teinud, et ne panimõmm mitte ühtki muud keelt peale maakeele, ja siis laon lauale inglis- ja soomekeelsed raamatud ning "The World of Cross Stitcher'i".

GRR!

Aga ma tõepoolest EI VIITSI pläkutada tervise-, lastelaste- ja muudel säärastel teemadel.

Muidugi on ju võimalus, et satun jumala normaalse inimese otsa. Ja see tõenäosus on ehk suuremgi. Aga ma ei tea... ma olen kuidagi inimkartlikuks muutunud viimasel ajal. Suhelda võin, aga tuttavatega, palun, mitte võõrastega.

Ah, keda see huvitab, tegelikult.

*mõtleb oravake pessimistlikult nina kratsides*

Öed ja vennad Issandas, teite vend oo uppumas, venna pee paistab veel vee peel!

Niimoodi armastanud laulda minu isapoolne vanavanatädi, kenakesti jumalakartlik naesterahvas, kellest suguvõsa kuri keel väita teadis, et temas vähemalt nii 2,5 liitri ulatuses Ungern-Sternbergide verd voolavat. (Kuigi, omavahel öeldes, ei tea ma ühtki endast lugu pidavat hiidlaste suguvõsa, kelle esivanemate hulgas mõni pooliti sinivereline isend ringi ei kepsutaks.) Teine tihtipeale tädi Marie repertuaaris figureerinud lauluke alanud sõnadega: Miks sa purjutad maailma merel...

Njah.

*on ikka täiega tujust ära*

Ma lähen parem minema.

*lahkub*

Kommentaare ei ole: