26. sept 2005

Ei saa mitte vaiki olla

Proväänsi maakond. Eksole. See kõlab sama kaunilt kui Tsitröään. Kut muusika mu kõrvule, eksole.

URR! Ühel kokapoisil ei tohiks olla keeruline endale natuke prantsuse keele hääldust selgeks teha.

Jälle kisub online-irinaks kätte ära. Hakkan parem heegeldama.

*teeb ükskõik, mida, peaasi, et mitte tööd, eksole*

Nunuh.

Muuseas meenus mulle laupäevane "Eesti lugu", kus räägiti muuhulgas ka sellest, kuidas Dannebrog taevast alla langes ja võitluse ning seega ka eesti rahva saatuse hoopis teise suunda pööras. See oli vist Toomas Vint (aga ma võin ka rängaste eksida), kes kunagi "Eesti Ekspressis" arendas teooriat, et tegelikult oli lipp mõeldud eestlastele, aga et aeglase taibuga ja pika vinnaga kohalikud ei jaganud matsu ära ja käbedamad taanid jõudsid ette und pätsasid lipu enestele.

See omakorda meenutas mulle kord (jällegi miskist soome ajakirjast) loetud anekdooti sellest, kuidas pastor pidevalt kurja vanduva koguduseliikme korrale kutsus, ähvardades teda Issanda välguga. Vanduda armastav taat kõhvitses kõrvatagust ja mühatas: "Ah, kur-rat, mis mul sest kur-radist." Miska taevast sihises maa poole äkiline välgunool ja pastor kukkus sellest tabatuna maha. Ülalt aga kostis hääl: "Assa kurat, mööda lõin."

Kommentaare ei ole: