21. sept 2005

Kui mul oleks rikkust...

...jaba-daba-daba-daba-daba-daba-daba-daaa... on tänase Mittesoovikontserdi ainuma loo pealkirjaks ja mõtteks. Ajendet on see aga igatsusest digifotoka järele. Urr!

Nagu näha juuresolevalt pildilt, tegen jälle tööluusimisega. Aga kõrvust tuleb juba suitsu, sest aju on ülekuumenenud. Nii et "nüüd on väike veerand tundi pause" und kohvijooming (eksole, mida muud minult oodata oligi.) Siis... vaatame, mis edasi saab.

Tegelikult olen end juba pikemat aega varustanud kõikvõimalike riidelappide, sitside, satside, pitside ja pärlitega, sekka tikkimisniite kah. Kavatsen nimelt teha oma esimese katsetuse "hulluksläinud lapitööde" vallas - kuidagi muudmoodi ei oska ma praegu seda väljendit crazy quilting tõlkida. Eks näis, mis välja tuleb. Aga nii, nagu ma sellesse asjandusse kõrvuni ära armusin (eks ma olen sihuke natuke haraka tüüpi ja naesterahvas pealegi - mulle meeldivad kõik ilusad ja sätendavad asjad, eksole), nii ma sellest uiust enam lahti ei saanud ja nüüd lähebki lahti. Kui ma selleks vaid vaba hetke leian.

Kommentaare ei ole: