20. sept 2005

Uudissõnu

Kelle muu kui J omi, loomulikult. Hommikuti kipub teda külastama mingi inspiratsiooniolend (kellest ma kahtlustan, et ta esineb kärtsroosade laikudega rohelise põrsa kujul). Nii tänagi. Oma lõua mõtlikult peopessa toetanud, teatas J: "Täna pean ma kähku koju tulema. Mul jäi üks asi ajada."
"Mis asi siis?" tundsin mina huvi.
"No seal majandusruumis," täpsustas põnnuts.
"Mis sul seal ajada jäi?"
"No ma pean seal turnima ja vühveldama," selgitas J asjalikult.

*blink, blink*

See meenutas mulle, kuidas ma kord lugesin Edgar Allan Poe millalgi kolmekümnendail ilmutet jutte Johannes Aaviku tõlkes. Otse loomulikult kasutas mainit isand võimalust ning pikkis teksti endaloodud sõnu ja väljendeid. Tuleb tunnistada, et ilma raamatu lõpus ära toodud seletusteta oleks enamiku juttude sisu minu jaoks üpris hämaraks jäänud.

Nõndaks. Ma tunnen, et pean end veidikese kohviga turgutama. Ciao.

Kommentaare ei ole: