19. okt 2005

Jälle mina siin

Nii, nagu kõik head asjad kord ka ülipika vinnaga minukeseni jõuavad, soetasin endale täna Tanel Padari ja Päikese tseedee. Ega mul muud öelda ei olegi, kui et "Jess! Mõnus koristamise muusika!" Senini olen pidanud vähem raju taustaga läbi ajama, sest mingi kummalise maeiteagimisasja pärast ei ole ma endale soetanud ühtki Rammsteini plaati. Üks oli vaid korra laenuks kuulata ja siis ma avastasingi, et sihukese muusika saatel on maru mõnus kevadpuhastust korraldada. Ja nüüd juba tasapisi jõuludele mõtlema peab hakkama, nii et jälle suurpuhastus plaanis.

Nojah, ei, see on ikka niisama ka mõnus kuulamine.

Ah, lõpetan parem praegu. Väga domestikaalne (ega ma'i teagi, kas sihukest sõna üldse eksisteerib, aga tühja sest) mulin tuleb. Täna Ei Ole Minu Päev!

*lehvitab kõrvu ja keksib minema*

Kommentaare ei ole: