15. okt 2005

Meeste sokimajandus...

...on üks maru kummaline asi. Vaevalt on uus paar sokke ringlusse läinud ja ma need peale pesu ära saan paaritatud, kui järgmisest pesust väljub ainult üks sokk ja teine jääb teadmata kadunuks. Sokid on mulle teada olevaist ainsad olendid, kelle arv paari panemise tagajärjel kahanema hakkab.

Teine võimalus on muidugi see, et meie majas elutseb Keegi, Kes Sööb Sokke. Ja miskipärast just mehiseid sokke - kadumistendentsi ilmutavad ainult kT ja J omad, minu omad on kõik kenasti alles.

Ohmaeiteagikohekuhuseeeluniimoodiviib.

Jube väsimus tikub ka ligi. Sain ma ju ometi vägiteoga hakkama - lohistasin Troikast koju suure kõhutäie ahjurooga. See võtab tugevamalgi mehel võhma välja (inimloomkatsete abil tõestamist leidnud väide), nii et mis siis minusugusest väetist naisterahvast rääkida.

*haigutab*

Ma vist lähen ja viskan külili. Nii et - side lõpp.

Kommentaare ei ole: