10. okt 2005

Nojah

Ma siis ka tagasi. Mõtlen siin praegu, et mida kasulikku ma sellel nädalavahetusel korda saatsin, teada sain ja teistele õpetasin.

Mitte mummigi. Peale selle, et mõnulesin koos J-ga Taaralinnas, sel ajal kui teised mõnulesid nii umbes kolmkümmend kilomeetrit kaugemal. J nimelt otsustas reede õhtul, et tema maalesõit lõpeb selsamal kohal ja nüüd kohemaid ära. Kas Tartu või koju tagasi. Ei veennud teda ei mets ega maa, ei õunad, ei ploomid ega viinamarjad, isegi mitte I ega M, kelle maaletulekuga teda meelitada püüti. Mumm maandus Paradiisiaia lähedusse ja sinna tema ka jäi. Koos minuga.

Teised pidasid maal Ä sünnipäeva ja tegelesid ühiskondlikult kasuliku tööga (loe: kaevasid kaablikraavi, korjasid õunu und sõid viinamarju), meie uitlesime niisama, käisime Paradiisiaias tseedeesid ostmas ja laisklesime venekeelseid satikanaleid vaadates (õieti tegin seda mina, J mängis sel ajal niisama või joonistas). Ja nii see aeg veeres.

Tagasiteel tegin ühe avastuse. Ma ei tea, kui mitmeid kümneid kordi ma olen Tallinna ja Tartu vahet nühkinud, aga nüüd märkasin teadlikult esmakordselt sellist kohanime nagu Käsukonna. Huvitav, millest selline nimi? On see kuidagi katekismusega seotud? Või oli sealkandis eriti karm parun, kelle käepikenduseks eriti tige kubjas?

Mu jutt on segane ja hüplik, sest naudin praegu täiel rinnal oma uusimat ostu tseedeede vallas, nimelt Lauri Saatpalu ja Katrin Mandeli tulivärsket üllitist "Sa oled hea", ja see ajab mõtted hajevile. (Muuseas tegin praegu Tõelise Soodaefektiga Blondiinile sobiliku avastuse - mulle tundub, et Katrin Mandel on Kate. Heureka, eksole. Aga ma vist tõepoolest ei teadnud Kate'i kodanikunime, või olin selle unustanud.)

Ei, ma parem lõpetan, sest mõistlikku teksti ma oma klaverist praegu välja ei võlu.

*ümiseb*

Su aknast näen: siis öös on teised aknad...

*mõnuleb täiel rinnal*

Kommentaare ei ole: