12. nov 2005

Palju häid raamatuid!

Niimoodi kõlab Raamatuklubi loosung, eksole. Ja nii ongi. Ma ei tea, mis saab, sest ma tahan 1) klubiraamatut, milleks seekord on "Jõulutoidud" 2) Eevi Taela "Lapse silmadega vanast Narvast" 3) Mika Waltari "Suurt illusiooni", 4) enesele truuks jäädes otse loomulikult uut Patricia Cornwelli raamatut "Porikärbes" ja 5) Albert Speeri mälestusi.

Ma ei julge kokku lüüagi, mitme raha võrra see minu rahakotti kergendab. Jama selles, et detsembrikuu ja jaanuari algus tekitavad tänu kahele kohustuslikule ja kolmele mitte nii kohustuslikule sünnipäevale, jõuludele ja aastavahetusele, millesse seekord jääb ka Ä-de 40. pulma-aastapäev, mede peres täielise finantskriisi.

Ohjah. Ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga.

Kesse käsib raamatud lugeda nii palju? Kesse käsib raamatuid osta nii palju? On meil ju ometi olemas raamatukogud?

Jah, aga ma ei viitsi oodata, millal need raamatukokku jõuavad. Kuigi seekord ilmselt pean. Aga ma ei raatsi mitte ühestki loetletud teosest loobuda ju. Või tegelt... nnnnno hia küll, ehk siis Cornwell jääb ostmata. Ja "Jõulutoidud" on seal nimekirjas ka rohkem selleks, et viit klubiraamatut kokku saada ja enesele mõni hea boonusraamat tellida, sedakorda siis ehk Wilde'i "Esseed. Readingi vangla ballaad".

Ohma'itiagikohemissaab.

*on ikka päris mures kohe*

Kommentaare ei ole: