10. veebr 2006

Eile õhtul...

...olin liiga väsinud selleks, et lähemalt kT kurjakssaamise tagamaid selgitada. Aga parajalt nõme on see asi küll. Asi puudutab nimelt prügimajandust. Nagu vallalehes seisis, on meie vald sõlminud lepingu ühe kindla prügiveofirmaga ja meie kui hajaasustusega piirkond oleme sellega automaatselt ühinenuks loetud. Mis omakorda tähendab seda, et mitte keegi ei küsi, mida, kes või kus, vaid vald hakkab meile vastavalt hinnakirjale arveid esitama - 53 krooni prügikasti tühjendamine pluss prügikasti rent, kui ma seda neilt kohe 1000 krooni eest välja ei osta. Ja kohustuslik on tellida tühjendamine vähemalt kord kaheksa nädala jooksul.

AGA MINA EI TAHA! Meil ei teki prügigi nii palju. Pealegi olen täielikult rahul süsteemiga, mida me praegu kasutame - nimelt osan ma peaaegu et kord aastas kahesaja krooni eest viis prügikotti. Kui me ühe neist umbes kahe kuni kolme kuu jooksul täis saame, helistan AS-i Prügiveod ja tellin koti äraviimise. Lihtne matemaatika ütleb, et äraveo hinnaks tuleb 40 krooni.

Kui ma seda aga vallale teatan, pean üksiti taotlema ka jäätmekäitleja staatust ja hakkama vallale iga kord aruandeid esitama.

GRRRRRRRRRR! Ah, lõpetan parem, muidu on kogu päev rikutud. Tsau-pakaa.

Kommentaare ei ole: