21. märts 2006

Tänase päeva film

Lohutasin end ühe oma lemmikfilmi vaatamisega. Mulle meeldivad stiilselt tehtud asjad, kus kõik vastab ajastule - mitte nagu see, kus Elizabeth Bennet keksles ringi Ameerika Kodusõja aegses krinoliinis, osa tegelasi aga kandsid hoopis biidermeierit. Brr! (Siin on nüüd see koht, kus tuleks luksatada ja käratada: "Ise sa, kurat, oled üks biidermeier!").

NB! Nüüd tuleb jälle see koht, kus ma saan kekutada sellega, keda mina kõik runnen ja kellega mina kõik rääkinud olen. Aga nali naljaks - kui ma alles raamatukogus töötasin, käis seal Eldor Renter vanadest mahakantud ajakirjadest enesele vajalikku kraami välja lõikamas. Õhtuti ta seal toimetas. Ja tänutäheks poetas meid (kahekesi me seal olime ühe kolleegiga) mõnele peaproovile või eelesietendusele. Nii käisin ma vaatamas "Viini verd" ja "Halloo, Dollyt", mis mõlemad olid tema kujundatud. Aga jutuks võtsin selle toopärast, et tema lavakujunduse ja kostüümide juures oli samuti kõik pisiasjadeni nii, nagu vastaval ajastul asi välja nägi. Ilmselt olen ma mõnes mõttes konservatiiv, sest ka viimase aja moodukomme nt Shakespeare'i näidendi tegevustik mõnda teise ajastusse viia häirib mind.

oravakese Teise Mina kommentaar: Joga puha! Ta lihtsalt ei saa kunstist aru.

Just.

Kommentaare ei ole: