26. märts 2006

Vaatasin kah viimaks ära. Mnjah. Oli. Liiatigi pean üles tunnistama kohutava tõe: Colin Firth on mulle meeldinud ainumalt selles filmis. Nojah, ma olin siis ka märgatavalt noorem, eksole. Aga üldiselt...tha... khm-kh-khm... mhulle heeei mheeldhi. Nagu ma juba kord ketserlikult mõtet olen avaldanud, sobiks nt "Uhkuse ja eelarvamuse" Darcy roll palju rohkem sellele mehele.

Palun kergemat karistust!

Aga mitte sellest ei tahtnud ma tegelikult rääkida, vaid hoopis sellest, et mulle ei meeldi see kella keeramise värk mitte üks põrm. Siin see nüüd on, ametlikult on kell juba veerand kaksteist ja ma tean, et kui mul on soovi suuta oma vanad kondid hommikul voodist välja lohistada, siis oleks praegu kõige õigem aeg to hit the sack, nagu engelsmannid ütleksid. Aga mida ma siin hitin seda säkki, kui und ei ole. Silm särab peas kut päikene ja kogu moos. Isegi raadiost kostev Tony Braxtoni joodel ei suuda mu silmalauge raskemaks muuta. Nuta või naera.

*jääb lootuse kaotanult käsipõsakil istuma*

Eks ma siis ootan seni, kuni Unne-Matti viimaks kohale kärutab. Või lendab. Või ujub. Või stepib. Mida iganes. Kui ta kohe ei tule, siis ma esitan kaebuse.

Vot tak vot, vualaa.

Head ööd. Nii igaks juhuks. Eksole.

2 kommentaari:

Tiina ütles ...

Eks jah, mis kellelegi. Ma lugesin end Bridgetiga pea et vanni põhja, uppumiseni .. nii naljakas oli. Ja film võtab kah ikka veel itsama.
Colin mulle väegade meeldib. Vähemalt ei ole ma veel näinud ühtegi filmi, kus ma õiks öelda, et ta mulle kohe üldse ei meeldi. Võib-olla ka vähe näind teisi? Ega ma suur filmivaataja ei ole viimasel ajal.
Mine sa võta kinni.

oravake ütles ...

Omal ajal raamatut lugedes ma kah itsitasin mis kole. Panin poisi vankrisse magama, ise istusin võrkkiiges ja naersin naabri rõõmuks. (Oh suvi!!!) Aga mis Colinisse puutub, siis ega ma väkk ei ütle ja kanalit ei vaheta, aga sihuke tuim britt pole minu mekk, no kuidagi ei ole. Võib-olla lihtsalt rollide viga, mine võta kinni.