26. apr 2006

Elus olen...

... - veel. Three down, seven to go.

Ma olen üle kere kange, just nagu onu Julius*. Ja käsivarred on sinikaid täis. Aga muidu on elu nigut hernel.

*itsitab hüsteeriliselt*

Ko-hu-tav kohviisu on. Lisaks oleme Merxiga langenud mingisse masohhismi staadiumisse - täna hommikul vahtisime näljaste nägudega, kuidas Terevisioonis pohla-õunakooki tehti, ja muidu ka on teemad väga toiduvalmistamisekesksed. Merx unistab kartulipannkookidest, mina aga otsustasin kõrgemalt lennata ja unistan sellest, kuidas ma Troikas savipotitäie ahjuhautist naha vahele keeran.

Eino masohhist mis masohhist, tõepoolest.

See on see karm elu ja taline unnapüük, mis näkku oma vaod künnab, jajah.

*Lugege "Karlssonit".

*keksib kõrvu lehvitades ja mulksudes oma toa poole vasakule ära*

Kommentaare ei ole: