13. apr 2006

Mida pean...

...ma selle lapsega peale hakkama? Kui Terevisiooni filmirubriigis näidati "Jääaeg 2-e", siis J jälgis päris huviga ja isegi naeris, kui Scratile vett näkku pritsis. Oot, mõtlesin. Ega see nii ei jää, mõtlesin. Ja oligi. Piisas vaid ühel opossumitest "I Believe I Can Fly" saatel vastu puud lennata, kui J lõug hakkas värisema ja kohemaid tuli ka kohtuotsus: "Tead, see on nii tobe multikas!"

J ei kannata absoluutselt mitte mingisugust vägivalda. Pole kunagi kannatanud. Kui ma süüa teen, mängib mul tavaliselt köögis taustaks telekas, ja vanasti tuli parasjagu kella kolme-nelja ajal "Cobra 11", mida mulle isegi meeldis vaadata. Aga J-le piisas vaid esimesest plekimõlkimisest, kui hüsteeria valla pääses. Kord nägin ikka kurja vaeva, et teda rahustada. Ja nüüd hoidun tema nähes sihukesi asju vaatamast. Mitte et ma neid märuliseriaale üldse eriti armastaksin, aga out on ka sellised sarjad nagu "C.S.I.", "Monk" jne. Kuna ma neid õhtuti tavaliselt ei näe, vaatan hommikul kordusi, aga kui poiss haigena kodus on, jääb see üldse ära.

Ei, ega mul midagi selle vastu pole, et ta vägivalda ei armasta, aga ma kardan, et edaspidi saab tal raske olema. Juba praegu vaatab ta trennis üksteist togivaid poisijõmme eemalt ja astub lihtsalt eest ära. Täitsa murelikuks teeb, ausalt.

2 kommentaari:

Anu ütles ...

Mu poiss on ka võimeline multikat vaadates nutma hakkama, peamiselt küll siis, kui kurvad kohad või kurb muusika on. Ja sõna "tobe" kasutab ka mõndade multikate kohta. Viimasel ajal on lisandunud sõna "igav".
Tüdruku puhul on viimasel ajal tüüpiline, et vaatab mingit multikat ja kui selline süngemates värvides pilt või muusika on, siis jookseb minu juurde ja ütleb, et "Ma kardan!" Ja kui ma ütlen, et ära karda, seal pole midagi karta, see on ju telekas, siis vaatab edasi.

oravake ütles ...

Meil kajab õhtuti maja pidevalt karjatustest "See on tobe film!" või "See on tobe multikas!" - vastavalt sellele, mida parasjagu reklaamib või näidatakse. Ja tavaliselt päädib asi sellega, et teate "Ma keeran selle jama ära!" saatel vahetab J telekakanalit. Reeglina Yle1-e peale.:)