13. mai 2006

Ikka nii...

...et kui keegi ees, siis mina järele:


You Are Sunrise



You enjoy living a slow, fulfilling life. You enjoy living every moment, no matter how ordinary.

You are a person of reflection and meditation. You start and end every day by looking inward.

Caring and giving, you enjoy making people happy. You're often cooking for friends or buying them gifts.

All in all, you know how to love life for what it is - not for how it should be.


Vaat sedaviisi.

Aga tegelikult tahaksin praegu ainult oiata: "Kaaana! Banaaani! Leeehe! Kaaastmes! Maaango! Laaassi!" Oi elevants, elevants küll.

Päev algas LL Stuudios, kuhu kõik lapsevanemad olid lahkeste kutsutud selle kevade viimast laulutundi jälgima. Eino ma teadsin küll, et see pole niisama joodeldamine, aga tõesti - üks jube vahva arendav asi on, milles J osaleb. Ta on kõvasti edasi läinud, laulab ja tegutseb kaasa, nii et pole asigi. Ja otse loomulikult sain ka pisara poetatud (sugugi mitte ainukesena), kui lapsed
lõpetuseks emadepäevalaulu laulsid ja siis kalli tegid.

Edasise suhtes sai otsustavaks minu määratu laiskus. Mulle kohe kuidagi ei meeldinud mõte, et pean koju jõudes hakkama süüa tegema, sestap rääkisin kT-le ja E-le augu pähe ning me suundusime oma lemmiksöögikohta. Sellepärast ma praegu oigangi. Ja järgmiseks kavatsen netiavarustest üles otsida lassi retsepti. Soovitavalt mangolassi. Ko-hu-ta-valt hea asi.

Hõkk.

Ma tahan magada.

Ollalaa.

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Heh, lassi on meeletult hea tõesti! Tõeline suvejook! Tartus "Bambuses" on seda ka :)
On mango lassi ja soolakas lassi, toda viimast pole veel proovinud...

oravake ütles ...

Jah, ainuüksi lassi ja indi kohvi pärast tasub india restoranis käia. Kui ma nüüd selle viimase retsepti ka leiaks...