21. sept 2006

...

Pesu kuivama riputamine on hea tegevus - miski ei vii mõtteid mujale. Tegelesin sellega just oma kümmekond minutit ja mõtlesin...

...et peaksin vähem sõna võtma. Eriti asjades, mis minusse ei puutu. Ainus probleem asja juures on, et kuidas teha kindlaks, mis puutub ja mis ei puutu. Kui ma olen inimest silmast silma näinud vaid korra, aga iga päev tema bloogi loen, siis on ta ju midagi enamat kui lihtsalt juhututtav. Minu meelest. Ja kui talle halvasti öeldakse, mida ma siis teen? Kehitan õlgu? Klikkan bloogi kinni ega tee väljagi? Ütlen, mida arvan, ja pärast põen, et üldse klaviatuuri klõbistasin?

Mine võta kinni.

Aga ma peaksin vähem sõna võtma. Punktum.

Hilisem lisa: aga ükskõikseks ei jäta see mind ometi. Ärritab hoopis. Ja nörritab. (Jube hea sõna, mitte ei saand kasutamata jätta.)

Kommentaare ei ole: