26. sept 2006

Ma olen praegu...

...keset sihukest roosat romantikaudu (mis ei ole sugugi mitte halb - aeg-ajalt): kõigepealt vaatasin seda linakaost ja tagatipuks laulab Nat King Cole praegu Iskelmäradios mahesametiselt: When I fall in love, it will be forever... Sihuke... mõnus tunne on.

Vahel kulub ära.

Soomlaste Iskelmäradio kohta niipalju, et öisel ajal on see vägagi kuulatav asi, eriti siis, kui nad viiekümnendate-kuuekümnendate muusikat mängivad.

*õhkab igatevalt, pilk (otsib uurivalt - ei, kuud ei ole näha) taevasse suunatud*

Eih, kallid lugejad, minuke kebib nüüd kotile. Ilus oli, aga...

Oh issand, nüüd hakkasid Andrewsi õeksed venitama: Drinking rum and cocaaaa cola... Ma'i saagi magama vist.

Oh yes, it's ladies' night
and the feeling's right,
oh yes, it's ladies' night,
oh what a night!

Nende diskonootidega ka lõpetame. Head ööd, kallid lugejad, ja uute kohtumisteni lähitulevikus.

*lutsutab sabaotsa*

Jumala ausalt, ma olen unepilves.

'dööd.

Kommentaare ei ole: