5. sept 2006

Muuseas...

...kaesin jälle huvi pärast otsisõnu. Nagu ikka, juhib see bloog otsinguga "dawni sündroom", teisel kohal on "kristjan kasearu" - oi ei, kallid piigad, mul teda teile pakkuda ei ole. Isegi pilti mitte. Bummer. Aga kõige parem oli siiski tõdemus:

huuled tuimad
karm lugu
paranoiline

Käsitööbloogist otsitakse pidevalt "georg otsa elulugu". Njah. Seda ma ei tea, tahavad nad seda heegeldatud või tikitud kujul.

Aga nüüd - üllatus-üllatus - ma hakkan tööle. Oo jaa, see üllatab mind ennastki. Lugemiseni.

3 kommentaari:

Tiina ütles ...

Üks tikitud georg Otsa elulugu poleks ju paha :D
Igatahes ... naermist pisarateni.

oravake ütles ...

Uuhh, mu fantasii hakkas mürinal tööle. Tegelt annaks seda ju isegi teha. "Hullus tehnikas" näiteks. Ainult ristpiste jääks kole igav ja üksluine.

Mmmhmmm. Hea mõte. :)

oravake ütles ...

Järjekindlalt, kusjuures. Vahepeal hakkasin juba omaenese teadmistes kahtlema ja otsisin ise ka. :P Muidugi ei leidnud ma mitte midagi - peale viite oma bloogile.