20. sept 2006

Sina jeerum, sina jeerum...

...kas sa tead, ma ütle soole!

Tegelt tuleb nüüd üks poisslapse emme nutt ja hala.

Ma lähen poodi, et osta J-le aluspesu, aga mida pole, seda pole. Vähemalt mitte Tallinna linnas. Kaups oli vanasti koht, kust sai lahedaid komplekte, aga nüüd pole seal enam õhkagi. Ega ka teistes poodides. Ainus koht, kust ma midagi olen saanud, on Tartus Rüütli tänaval. Aga Tallinnas - mkmm. Ää mitte loodagi.

Ei noh, variante muidugi on - et on püksid, aga pole särki või vastupidi. Siis otsi ja klapita. A mida ma teen - poiss on suvega veel neli senti kasvada visanud ja on nüüdseks juba meeter kakskümmend. Esimeses klassis käiva naabripoisiga ühepikkune. Ja jalanumber on kolmkümmend üks. Kõik varuga ostetud asjad on juba parajad.

Kas ma ikka olen öelnud, et ta on viieaastane?

See on vist nii, et kui sul on tütar, siis on saadaval ainult poiste riided, ja kui sul on poeg, siis näed igal pool ainult roosasid ja helelillasid riideid, lehvikesi ja sitse-satse. Esimest varianti pole ma kogenud, seepärast ei tea kaasa rääkida, aga teine variant vastab 100% tõele, ausalt. Isegi juhul, kui sul on õnnestunud viimaks ometi leida kõrge kaelusega ja pikkade käistega trikotaažpluus, mis mingi ime läbi ei olegi pastelne ja lillekestega kaetud, vaid on kena asjalikku rohelist või sinist värvi, siis on kellegi totra idee ajel kaeluse serva õmmeldud peenike hõbedane krousis paelake. Puu taha, ma ütlen!

Muidugi ma ostan selle ära ja harutan kodus paelakese küljest, aga milleks pean ma seda vaeva nägema (paelake on ju kindlalt õmbluse vahel ja kogu krempel on overlokitatud, nii et arvake ise, milline mässamine sellega on), kui poes võiks ju poiste pluusid olemas olla. Nojah, on ka. Aga harva. Või otsin ma lihtsalt valel ajal ja valest kohast.

Oma viga, et mul on just seda mõõtu laps, kelle numbrid kaovad nagu soojad saiad.

Tegelt naljakas hala ju. Praegu. Kui poed on kaupa täis. A näe. *laiutab käsi*

Mis teha. See on see karm elu ja taline unnapüük, mis näkku oma vaod künnab. Ohjah.

3 kommentaari:

Tiina ütles ...

Jajah. Tuttav tunne. Kuigi tüdrukute mammadel ei tohiks erilist põhjust kurta olla, sest see, et roosat ja helelillat on lasteosakonnad täis, see ei ole vaid MULJE, vaid tegelikkus. Rääkigu nad mida tahavad. Üks titemamma, kel on kah poisslaps ja siis pisike tüdrik, tõdes kah, et kui poisi riidessesaamisega on üks igavene jama, siis tüdrukutest saab teha ikka kenasti pupesid. Valik on parem.

Aga pesu? Kas Laste Maailmas ka ei ole? Sealt leiab vahel huvitavaid asju. Kuigi harva. Ja pikkade varrukatega kõrge kaelusega trikoopluuse oli täitsa poisslastele ja ilma niidikeste ja rüüžideta Zaras. Eile küll hakkas silma.
Ja minu viimane avastus poisslaste rõivaste osas oli reserved. Täitsa norm valik. Vähemalt tol hetkel, kui ma ühel harval korral sinne sattusin.

Kajakas ütles ...

minu meelest on lindexis väga hea valik, see on ainus pood kust mina saan mõlemale oma lapsele aluspesu. Poisile kes on tohutult suur ja tüdrukule, kes on liiga väike. Nii väikest tüdrukute aluspesu ma pole mujal kohanudki. Ja seal on veel tihtipeale 3 kahe hinnaga pakkumised. Ühesõnaga soovitan, ehkki viiese pesu pole ma viimasel ajal vaadanud.

oravake ütles ...

Tänan heade vihjete eest. :) Nagu näha, on tõde see, et igale poole tõepoolest ei oska otsima minna. Ülemiste keskus on veel sihukese koha peal kah, et siit ikka annab sinna minna. Pool päeva läheb ära, nii et leevakott tuleb ligi võtta. :P Kui just mõnt tutvat juhti ära ei moosi. Sest meie pere autojuht hoiab ennast hulludest kohtadest kaugele eemale ja ma saan temast täitsa aru. Ise ka ei trügiks Tartu maanteele.