27. okt 2006

Ei no jumala ajee

Minu kõris on veel teine kõri, mis on suurem kui esimene. Sama jutt kehtib ka mu pea, eriti aga silmamunade kohta.

Andestage mulle need üksikasjad, aga ma olen kuri. Ma ei saa praegu endale haigeksjäämist lubada. Kuigi tegelikult vist peaksin praegu aja maha võtma, mitte rabama nagu hull, ja seda mu organism mulle öelda tahabki. "Okei, kui sa väsimusest ja deprekast aru ei saa, siis teeme nii, et sa jääd haigeks ja jutul lõpp!"

Tsiteerides kapten Sparrow'd: "Saadanas!"

2 kommentaari:

Anu ütles ...

võta siis küüslauk ja sidruni viljaliha (kiledest ja koortest puhastatud) ja saumikserda omavahel sassi. ja siis söö seda. pidavat aitama. ja nohh, ingveritee muidugi ka.
palun saa ruttu terveks!!!
(tead ju küll neid isiklikke huvisid;))

oravake ütles ...

Ma siin ingverdan ja Theraflutan praegu, sidrundada saan siis, kui mulle neid tuuakse. Ise küll ei taha hakata praegu poodi minema, mis sest, et sinna ainult kolm kilomeetrit on. Koju ei kipu kuidagi enam saama, ainult jala, aga seda tänase ilmaga kohe kuidagi ei tahaks. :(