24. okt 2006

Issver-sussver

Katla.

Et kui keegi veel peaks siia sattuma otsinguga "lohe raamatust vennad lõvisüdamed".

*ise ka imestab, et nii leebes meeleolus täna*

Hilisem lisa: Aga nii leebe ma ometi ei ole, et siia "Hamleti" või "Tasuja" lühikokkuvõtte üles riputaksin.

*näitab keelt*

5 kommentaari:

Anu ütles ...

nonoh, mul on üks põhilisi otsisõnu "õudusjutt"...
ma arvan, et keegi ei tule selle peale, et mu blogi nt feivoritsidesse panna enda arvutis ja siis otsibki seda selle sõnaga. aga võibolla otsitakse ka õudusjutte...

oravake ütles ...

Nojah, mul on ikka see tavaline "kristjan kasearu" (mis edestab vist juba tuntud "dAwni sündroomi"), aga viimasel ajal tahetakse ka palju "ohtlikku lendu". Ja käsitööbloogist ikka ja aina "georg otsa elulugu". Võeh, ausõna.

Anu ütles ...

mul on veel "jalgade paistetus" kuum teema:P

oravake ütles ...

:D Aga üksikutest on minu lemmikuks läbi aegade "hommikuti läbi lohvi" ka "koduveini laul". ???

oravake ütles ...

Extremetracking'ul on see võimalus - Referrer tracking 1. Aeg-ajalt on lahe sinna vaadata. :)