18. okt 2006

Ma pole enam ammu...

...viitsinud teste teha, aga seekord tegin - Elsalt leidsin.



Your Dominant Intelligence is Linguistic Intelligence



You are excellent with words and language. You explain yourself well.

An elegant speaker, you can converse well with anyone on the fly.

You are also good at remembering information and convicing someone of your point of view.

A master of creative phrasing and unique words, you enjoy expanding your vocabulary.

You would make a fantastic poet, journalist, writer, teacher, lawyer, politician, or translator.



No mis ma oskan öelda? Vist esimest korda elus pean tunnistama, et jutt peaaegu tõele vastab. Aga kõik need ülivõrded võtaksin küll maha. Mis puutub aga konverseerimisse on the fly, siis mnjah. Nüüdsel ajal võib seda juba ette tulla (sest kuigi peale vaadates seda ei arvaks, kipun ma esmajoones vait olema ja teisi inimesi jälgima; häbelik, noh). Vanasti istusin laua taga, vait kui sukk. Ilmselt oleks kaasaegsete tervisele parem, kui ma seda endiselt teeksin, aga ega kõike head ka korraga ei saa.

Aga on ju kena teada, et valitud elukutse ikka mu indelikendsika kokku kõlab.

Lisa: Ma ei mõista küll, miks nad Shakespeare'i sellel pildil on pannud karaoket laulma???

4 kommentaari:

Anu ütles ...

icc, mul tuli sama tulemus, aga enesekriitilise meele tõttu ei julge blogisse üles panna:)

oravake ütles ...

Minul, nagu juuresolevalt pildilt näha, puudub enesekriitiline meel täiesti.

polaarkaru ütles ...

Sama siin, aga ma oletan, et eks me kõik ole ka nii intelligentsed, et suudaksime sellistes testides väikse vale abil endast ka kineetilise geeniuse või uue Mozarti mulje jätta massinale.

oravake ütles ...

Niikuinii. Selles ma ei kahtlegi, sest ma tean, et olen geenius igal alal. :P

Aga tõsi ta on, et midagi selles jutus vastab tõele kah. :) Hästi lahjendatud kujul ja imeväikeses annuses.