21. okt 2006

No krt!

Kägin, vigin ja hapud viinamarjad. Lugupeetav proua Saar on vististi pahane, et tema kõrvale jäeti. Aga no andestust, proua Talumees võiks kah natuke mõelda, mida ta suust välja ajab. Väkk-väkk-väkk-väkk-väkk. Enne polnud teadjaid kusagil, nüüd harrastavad kõik uut eesti rahvussporti: kes suudab vängemalt ja õelamalt ära panna. Inglased kirjutasid jah ja alaväärsuskompleksi küüsis vaevlevad eestlased annavad nüüd minna. Jumala eest, see anekdoot läheb ikka puhtalt täppi: "Sattunud üks mees peale surma põrgusse. Vaadanud seal, et iga katla juures passinud kari harkidega kuradeid, aga ühe katla juures polnud mitte ühtegi. Küsinud siis, et miks seal kedagi pole, ja saanud vastuseks: "Nendele pole valvureid vaja, need on eestlased. Need kannavad ise hoolt, et mitte keegi katlast välja ei pääseks."

Tegelikult on "kuirurin" veel leebelt öeldud, aga ma ei taha enam uut kategooriat juurde teha. Lugemiseni.

Lisa: See vihane tiraad oli ajendatud Delfi kommentaaride lugemisest, mitte "Postimehe" artiklist. Nojah, vähesel määral sellest kah. Ma ei pea ennast üldse moe alal teadlikuks inimeseks, minu jaoks on asi nii, et kui on silmale ilus vaadata ja kandja seljas ei karju, siis pole hullu. Etiketiga on sama lugu - siin usaldan ma teadjaid. Selle koha pealt ma sõna ei võtagi. Aga mulle käivad ajudele kommentaarid stiilis: "Rõve põssa" ja "Kole roosa elevant". Ma ei saa aru, kustkohast tuleb inimestel see õelus ja miks nad arvavad, et nad võivad netiavarusse paisata kogu sopa, mida nende aju genereerib???

Ma armastan oma juuri, oma maad ja kutuuri*, aga vahel on mul eestlaste pärast kohutavalt häbi.
_________________________________
* ei, mitte couture'i, vaid kultuuri (märkasin alles hiljem, aga parandama ei hakanud).

4 kommentaari:

Anu ütles ...

väga hea anekdoot!:)
kusjuures ma isegi arvan, et kui üks rahvas oskab enda üle sellist nalja heita, pole kõik veel hukas:)
sest ega keegi ju end selles anekdoodis ära ei tunne, ikka arvatakse, et - oo, see on see! see on mu naaber! see on mu kolleg!
jajaa, ma tean küll selliseid!

tegelikult on minu optimistlikus elupildis eestlased ikkagi väga kokkuhoidev rahvas, ja võibolla just seetõttu ei taheta katlast välja pääseda? allesjäänul hakkaks ju igav?
või on see nn orjamentaliteet? mine tea, mis siis veel saab, kui katlast põgened? mingi 100 korda hullem piin?

oravake ütles ...

Ei jah, kokku me hoiame, aga seda tuleb harva ette. Viimasel ajal on pigem sihuke ärapanemise mentaliteet igal pool.

Aga mis mina, mul on praegu mustad prillid ees, need filtreerivad värvid välja ja tulemus on ühtlaselt hall.

ematehnik ütles ...

mida enamat tahtagi rahvast, kelle rahvustoidud on VERIvorst ja VERIkäkk? ;-)

oravake ütles ...

Eheh.