22. dets 2006

Ma olen täiesti pahv

NB!!! Hoiatus: sisaldab vaba keelekasutust ja raevupurskeid, ei sisalda koherentseid mõttekäike.

Ausalt. Mis inimesed need on? "Jah, vaadake, proua kohtunik, ta küll kasutas meie last seksuaalselt, aga noh, tegelikult on ta väga tore inimene ja sellepärast palume talle mitte reaalset vanglakaristust määrata." ??? Nii või?

Vaesed lapsed.

Ma ei ole mitte kunagi mõistnud inimesi, kes sellises situatsioonis, kus nende last on ahistatud, pekstud ja vägistatud, asuvad kaitsma mitte oma last, vaid seda mölakat, kes sellega hakkama sai. Ja mind ei huvita ka konkreetsed üksikasjad. Minu püha veendumus on see, et lapsevanemad, kes oma last ei kaitse, ei ole väärt ema/isa nime kandma.

Ei, tõesti, ma ei saa aru! Inimese süü on kinnitust leidnud, tõendusmaterjal - pealegi sadistlik ja jälk - on olemas, aga ometi leitakse, et ta on tegelikult tore inimene. No kurat! Ma parem ei hakka kirjeldamagi, mida mina sellises olukorras tahaksin teha, sest te ei saaks öösel magada.

See on kohutav, kui palju on maailmas hingetuid inimesi. Nad on vaid tühipaljas kest, kelle ainus eesmärk elus on ise hästi oleskleda (ja selle all ei mõtle ma mitte olesklemist otseses tähenduses, vaid ka vaimset olesklemist). Ja kõige kohutavam on see, et säherdused inimesed lähevad läbi elu, jättes maha lugematul hulgal purunenud hingi. Osa neist paraneb, osa muutub samasuguseks hingetuks üle laipade minevaks eduihalejaks. Sihukeseks silmaklappidega olendiks, kelles mõtegi sellest, et miski võiks tema tavapärast oleskelu häirida - olgu või oma laps - tekitab ebamugavust ja pahameelt.

Ilus jõuluaegne teema, eksole. Aga vähemalt sain hingelt ära öelda.

Note to self: pole vaja igast saasta lugeda, siis vererõhk ei tõuse kah.

4 kommentaari:

Annu ütles ...

ma olen sinuga väga nõus. ma sattusin ka lugema ja ärritusin just nende lapsevanemate peale.
ma olen inimene, kes vihkab vägivalda ja arvab, et alati saab teisiti olukorda lahendada, aga pedofiili puhul oleks ma võimeline mõrvama.

oravake ütles ...

Samad sõnad. Pedofiilid on sihukesed nälkjad, kes suudavad minus kõik mõrvarlikud instinktid tulekahjuks paisutada.

Sots ütles ...

Ma ei ole küll seda teksti lugenud,kuid vägisi jääb mulje, et neid vanemaid on ahistaja või tema sõprade poolt ähvardatud.

oravake ütles ...

Kuidas ma ka ei püüaks neid mõista, ei suuda ma sed ometi. Eemalt tänitada on ju hea küll ja ma kipun ikka enne ütlema ja siis vähe rahulikumalt asja üle järele mõtlema, aga ometi - isegi ähvarduse sunnil ei oleks ma nõus niisuguse inimese kohta midagi head ütlema. Ja pidage mind naiivseks (ma olen ka), aga selliseid asju on ju võimalik rääkida - politseile näiteks.

*skeptik-oravakese kommentaar: Mhmh, kindel see.