18. dets 2006

Numa'itia

Ma pean Midsomeri vaatamisele lõpu tegema. Ma pean üleüldse telekavaatamisele lõpu tegema. Eile nähtud kuuseuudis, kus keegi vanaproua mokaotsast poetas, et "Eestlaste õige jõulupuu on ikka kuusk!" kombinatsioonis inspektor Barnaby tegemiste vaatamisega päädis unenäoga, milles toosama Barnaby mõtlikult kuuseoksa näppides teatas: "Congratulations, Billy, you solved your first murder-case!" Jumala eest! Inglise keeles veel pealegi. Ma'itia, kui inime juba ingliskeelseid unenägusid hakkab nägema, on asi ikka väga tõsine.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ää nuta, ma ka aeg-ajalt näen võõrkeelseid unenägusid. Ja mõned neist on palju ilusamad kui eestikeelne elu :-)

oravake ütles ...

Päikesejänku: seda ma usun, aga see on nii minu moodi, et mina näen unes ainult tagaajamist ja mõrvamüsteeriume. Freud avita!

Heidi: ma jälle seisin, põrnitsesin Barnabyle otsa ja mõtlesin, et näe tonti - subtiitrid on ära kadunud. :P :D Ja olin kole uhke, et sain kõigest aru.