18. dets 2006

Ooda nüid

Te võite mulle väita, et UFO-d on olemas, te võite mulle väita, et Lenin oli seen, te võite mulle väita mida iganes - ma kehitan õlgu ja vastan, et võib-olla, aga võib-olla ka mitte. Aga kui "Seitsmeste uudiste" reporter väidab (täies kindlas usus, et nii ongi), et uue Sakala keskuse pooldajate ridades olekut on oma allkirjaga kinnitanud ka "keeleteadlane Uku Masing"...

???

Vabandust, aga kes meist *piiks* on?

3 kommentaari:

oravake ütles ...

Ma lausa huvi pärast vaatasin. Toksisin guugelisse "keeleteadlane Uku Masing" - ja nii ongi. 13. detsembril on kennik lolli nalja teinud ja torud võtavad seda tõe pähe. Sest irooniat ma reporteri hääles küll ei kuulnud, mis andnuks märku vastupidisest.

Aveke ütles ...

Diktoril keel kindlasti vääratas, tegelikult tahtis ta öelda, et allakirjutanute hulgas on 'keeleteadlane Otto Wilhelm Masing'.

oravake ütles ...

Igatahes. :D