9. dets 2006

Pärlid sigade ees

Mina: "No kuidas on?"
kT: "Lühemad on. Vist. Ja ei tolkne."

Mhmh.

Juuksuris käisin, noh. Ja mõtlesin, et kui rahakott vastu peaks, käiksin seal vist kord nädalas. Peamassaaž on ikka padumõnus asi - mul jooksid surinad nagu väikesed soojad hiirepojad mööda jalasääri ja käsivarsi. Ja siis veel need lõhnad! Soengutugevdaja, mida ihujuuksur Marika mulle lõpetuseks pähe määris, lehkas nii isuäratavalt ananassi järele, et mul tekkis hullumeelne tahtmine iseennast ninast hammustada. Õnneks kõndisin siis juba Prisma riiulite vahel ja läheduses ei olnud ühtki tooli.*
__________________________________
* Ma ütlen teile juba n+1. korda, et lugege "Pipi Pikksukka"!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma ostsin omale uue juuksemaski, banaanilõhnalise. kui saaks võtaks potsiku kätte ja sööks äää selle sisu.

oravake ütles ...

Ma panin endale märgi maha täna, et kui ma kord rikkaks saan, siis ostan endale kogu selle juuksehooldussarja. Praegu on mul vaid šampoon ja palsam, apelsinilõhnaga. Täpselt sama tunne - et võtaks lusika ja kukuks sööma. :)

oravake ütles ...

Organic Care Systems, saadaval Salon+'is.