13. dets 2006

Sssa sssüda!

Ega ma ise kah ei usu, et ma selle lõpuni vaatasin. Ah, ega ta väga hull ei olnudki. Lapsepõlv tuli meelde. Amitabh Bachchan ja Dharmendra ja Hema Malini ja "Seeta ja Geeta" ja "Diskotantsija"... Ohh, olid ajad. Praegu mõtlen ja naer tuleb peale. Aga ometi on minus alles üks osa, mis aeg-ajalt naudib neid lihtsameelseid filmikesi.

Aga nüüd head ööd. Ma pean hommikul värske välja nägema. Ja ilus ka.*
_______________________________
* Allikas: sojuzmultfilm "Vanja Pioneeride paleest".

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära sa räägi, india filmid on lahedad! Ja Amitabh teeb praegusel hetkel nii lahedaid rolle :)

oravake ütles ...

Kui mul vastav meeleolu on, siis ma ikka vaatan. Kui näidatakse. Häda on selles, et eriti ei näidata. Kinos pole vist ammu midagi säärast näha olnud ja satikat meil siin maal ei ole, et saaks mõne vene kanali pealt kaeda ja lapsepõlve meenutada.

Aga eilses filmis oli Darcy megamage vend. Uimane ja hale. Päh. :(

Oot, Bachchan ju vana mees peaks olema juba? Üle seitsmekümne. Või on järeltulijaid sama nimega?

oravake ütles ...

Näh, matemaatikut minust ikka ei saa. :( Lahutan sada kuus ja nelikümmend kaks ja saan seitsekümmend neli. Jumala eest!

Anonüümne ütles ...

On nii vana Bachchanan kui noor ja mõlemaid koos näed sa siin:
(mul on see dvd kusjuures)

http://www.youtube.com/watch?v=pyI3KjFIrX0

oravake ütles ...

Ma hakkan juba kahetsema, et kaustik omal ajal kogutud filminäitlejate piltidega minema sai visatud. Mul oli ikka suur kollektsioon neid india filmitähti.

Anonüümne ütles ...

Mulle see film meeldis. Mõnus. Ja tantsud ja laulude sisud oli ka toredad:)

(mul on ka siin mingi postitamise jama.:S)