14. dets 2006

Tänase päeva...

...(Mitte)soovikontserdi looks on Simple Mindsi "Don't You (Forget About Me)". Ja kõik ikka sellepärast, et ma vaatasin seda filmi. Tegelikult näidati seda laupäeva öösel vastu pühapäeva, aga siis olin ma kole unine, miska kT selle minu jaoks üles võttis.

Ma ei tea, millega see seotud on - jõuluajaga vist, kuigi väljas just eriti jõulune olek ei ole - aga mind tabas jälle nostalgii. Täielikult. Ajamasin tegi VUUUUUFFFFFFFF! ja ma olin jälle viieteistkümne aastane ning esimest korda tõsiselt armunud. Oo need magusad hetked! Sööklas sai ikka piilutud, mis nägu südamevalu teeb, kui märkab, ja siis südant põksutatud ja roosadel pilvedel hõljutud, kui sai tabatud hetk, mil noorsand silmanurgast vastu piilus. Ja-jah, ma olin sihuke usin, kasin ja puhta põllekesega, kompleksides vaevlev natuke ülekaaluline plika, kes kuidagi ei suutnud uskuda, et tunne on vastastikune. Ega südamevalugi mingi plikademurdja ei olnud, aga tal olid maru armsad silmad ja ta mängis klaverit nagu noor jumal.

Või siis nn nääriballil, kus sai koos sõbrannadega niheletud ja oodatud, kas õnnistab või mitte, ja kui õnnistas... Paul Youngi "Every Time You Go Away" toob mulle siiani kananaha ihule. Ja Madonna. Duran Duran. Tina Turneri "Private Dancer" ja "We Don't Need Another Hero". Foreigneri "I Want to Know What Love Is", A-Ha "Take On Me", Lionel Richie "Say You, Say me". Tears For Fears. Kool and the Gang.

Ohh, olid ajad!

*ohkab ovavake ja paneb pvoteefid veeklaafi*

Edit: Tegelikult tean küll. Süüdi on tema. Näinuks ma seda filmi esmakordselt selle ilmumisaastal, olnuksin omadega täitsa läbi, aga praegu... meenutas ta mulle lihtsalt vanu mälestusi.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oo, meil on ikka täiesti sama pleilist. ainult et erinevalt judd nelsonist erutas mind toona ja erutab ka praegu andrew mccarthy -"pretty in pink", nüüh. aga molly ringwald on kah sestsaadik mu ammune lemmik.
triibik

oravake ütles ...

Assa nupsik! Kuigi minu meelest oli see roosa kleit, mille Molly Ringwaldi tegelaskuju endale lõpuks õmbles, üks üsna jube asi. Aga jah. Tema meeldib mulle kah senini. A Judd Nelson on ikka üle prahi. :)

Anonüümne ütles ...

Mina pole üldse neid filme näinud, millest te räägite siin kõik. Ma ei saa üldse aru, millises mustas augus mina oma plikapõlve läbi põdesin.
Aga need laulud, need on küll tuttavad. Mõni oli isegi lemmik ka ;)

oravake ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
oravake ütles ...

Ma võin Sulle seda filmi laenata, kui soovid. :) See on DVD-l.

Anonüümne ütles ...

ohh, mul olid täpselt samad laulud noorpölves.
roooomantika.

oravake ütles ...

:D