21. juuli 2005

(sügav ohe)

Jätkan oma vaikse väikekodanlise pereema elu. Puhkus on ikka puhkus - mitte mummigi ei toimu, vaarikas valmisb põõsas ja hernes kaunas, ainus asi - aeg-ajalt on vaja muru niita. Kirjastusest pole ka midagi kuulda, toimetaja ei ole mu'ga ühendust võtnud, ma'i tiagi kohe... M on niikuinii puhkusel, seepärast pole ka tööd praegu erilist loota. Nii ma siis koen siin vaikselt - ei liigu, ei loo ega lehvita. Aju tundub lausa tasapisi kärbuvat.

MA EI VIITSI!!!

Koridori seinad tahavad pahteldamist ja värvimist, ja seda ma tõepoolest ei viitsi. Aga nada, Fedja, nada! kT-l jo puhkus lõppend, tal teised mured.

Ülepeaüldse oli täna, nagu juba mainit sai, meie viies pulma-aastapäev. Sai päälinnas kooserdet ja india toitu maitset.

J-l tekkis küll selle abiellumise-värgiga kerge segadus - et kuidas nii, meie oleme abielus, aga tema ei ole. Lõpuks teatas ta, et okei, tema on meie mõlemaga abielus ja jutt sellega. Nojah, eks ta sel tähtsal päeval ju ometi ka juba olemas oli ja kohal viibis.

Ah jaa - Bonzo "Teisipidi tegelikkus" on mul nüüd ka olemas. Nii et...

*"Õnnelikku meest" ümisedes vasakule ära.*

Kommentaare ei ole: