25. aug 2005

Eilane uudis

Selle loo kommentaariumides on paar päris head pärli, nii et patt oleks seda linkimata jätta. Mina igatahes naersin nii, et munad märjad.

Ohho-jajaa. Kas öö või päev? On hullem veel, kui hommik käes!Tuleb jälle adrakured (aka ma'itiagimisasjad) pihku haarata ja tööpõldu kündma hakata. Tööorjus, here I come!

Aga miks imede ime pärast ma küll eile õhtul seda vaatasin, jääb mulle äralõpmata mõistatuseks. Tuju rikkus ära. Suur Kurbtus haaras endasse. Minu kui emme, eksole. Eks see ole jällegi kättemaksuks selle eest, et ma õõva armastama kipun. Aga King on sellegipoolest tasemel.

Aga nüüd... Kummaline. Mulle torkas praegu meelde, et ma pole juba kümme hommikut oma kohustuslikku poolt liitrit kohvi keresse keeranud, aga olen ometi meelestatud kuidagi sõbralikult ja lapsiarmastavalt... Issanda teed on imelised - nagu nad väidavad. Ma'p tia tat mette. Pole old.

Näh, nüüd läks veel meelest ära, mida ma ütlema hakkasin, kui imestus mulle täiega külje pealt sisse sõitis. Okei. Järelikult polnud oluline. Side lõpp.

Kommentaare ei ole: