3. sept 2005

Appi

No mida ma teen? Karlutt on nii laheda idu-hiinlase näuga ja armastab mu õlal magada, nina minu lõua alla topitud. No kuidas ma annan ta ära? Lisaks on ta väga kena, üldse mitte süsimust, vaid tume-tumehall mustade vöötidega. Valget on ainult parema esikäpa varbaotste ja pisikese halliseguse maniski jagu, lisaks veel käppadel pikk valge oraskarv.

Aga ära me peame ta andma. Esiteks on Karla auväärt ema ja vanem vend mõlemad juba piisavalt napakad, kolmandat kiiksuga kassi meie elamine vastu võtta ei suuda. Liiatigi on lausa imeasi, kui palju kaks kassi endale toitu sisse suudavad ajada. Ja oleks siis, et nad sellega kosuksid. Oo ei. Joosep on sihuke siresääreline noorsand, et aina vaata ja imesta, Martast aga pole arugi saada, kas ta istub süles või ei - on selline pisike kreo.

Teiseks: väga suur ja vastik kassidega kaasnev nuhtlus on puugid. Joosep on vähemalt valge, tema karvadest paistavad need jälkused välja - tänagi ajasin kaks tükki ahju. Aga Marta pealt pole miskit näha. Ja alles ma nokkisin J-lt ühe põlveõndlast ära. Nii et see ei lähe mitte.

Kes tahab kassi???

Kommentaare ei ole: