4. nov 2005

Vaatasin...

...Terevisioonist klippi selle kohta, et "Vanemuisest" saab nüüdsest kostüüme laenutada, ja mulle meenus, mismoodi me klassiõega kord - vist olime üheksandas - talviseks maskiballiks käisime Draamateatrist kostüüme nillimas. Saime ka, sest toonane dekoratsiooniala juhataja oli mu ema sõbranna. Lisaks saime veel väikese tuuri kohtadesse, kuhu tavavaataja kunagi ei sattunud. Ma ei mäletagi, keda me seal kõiki nägime - igatahes Anne Paluver on mulle meelde jäänud ja Hardi Volmer, kes mingeid dekoratsioone värvis parasjagu. Nüüd tundub see nii tavaline, aga siis oli ikka elamus missugune.

Mis kostüümidesse puutub, siis M meenutas mulle tollel maskiballil pisut litsaka olemisega revolutsionääritari - jumal ise teab, mis seoste ajel. Ilmselt ajastu tõttu, millest tema kostüüm pärit. Minul oli märksa siivsama dekolteega tumelilla sametkleit, mida ma hiljem nägin mingis etenduses - oli vist Vanalinnastuudio "Revident", aga ma pole päris kindel, ja kelle seljas, seda ma ka enam ei mäleta.

Nagu juba tavaks saanud, pärineb tänase päeva tõdemus J suust. Nimelt oli meil juttu sellest, kas ta oma vanu kasvatajaid - konkreetselt siis Kerstit - ka mõnikord näeb. J vaatas mind nagu väikest last ja teatas: "Ei. Tema töötab nooremas rühmas, aga mina töötan ju vanemas!"

Kommentaare ei ole: