26. jaan 2006

Kaua võib!

Jätke juba järele! Eelkõige käib see "Kroonika" kohta. Saast on see ajakiri ju kogu aeg olnud, aga kusagilt peaks isegi nende puhul piir jooksma. Mina pole esimene, kes ütleb, et intervjueeritava näol on tegu ilmselgelt mitte päris terve inimesega. Kuid jah, ilmselt on palju tahta, et seda üllitist koostavad ajakirjanikud midagi eetikast taipaksid. Oi tont, kuidas ma ei talu sõnnikukaevureid ja raipeõgijaid! Ja ärge tulge mulle rääkima palehigis oma leiba teenivatest ausatest ajakirjanikest. Aus ajakirjanik tegeleks asjalike teemadega, aga see... Sentsatsioonihimu, muud ei midagi. Peab ikka eriline inimene olema, et sihukesse keskkonnavaenulikku ajakirja tööle minna (see pole minu väljamõeldis - tegelikult vist oli see Juku-Kalle Raid, kes kord mainis, et "Kroonika" ja "Seltskond" on keskkonnavaenulikud ajakirjad, sest nende pärast võetakse puid maha.) Ma ei saa sinna mitte midagi parata, et mu silme ette kerkib põlevsilmne naisinime, kelle karmiinpunaste huulte vahelt nõrgub ila ja kahetollised kunstküüned klõbistavad arvutiklahve.

Ei, ma ei ole silmakirjatseja, sest ma tõepoolest mitte kunagi ei loe "Kroonikat". Ja nende slõugan kõlbab minu arvates vaid ühte ritta ühe tuntud kasiino reklaamiga, kus värisevi hääli räägitakse tervishoiu, kultuuri ja spordi toetamisest.

Kurrrrnähh, ma ütlen. Nõmedike kari.

6 kommentaari:

Kajakas ütles ...

aga,
ära ärritu. Mina näiteks arvan, et jumala eest, las inimesed räägivad. Kui Maris tahab sellest rääkida, siis palun. See mismoodi mina või sina või mõni teine loetusse suhtub või omi järeldusi teeb on ju igaühe oma asi. Mina enda kohta võin küll öelda, et minu suhtumine Rüütlitesse pole muutunud. Ei paremaks ei halvamaks. Mul lihtsalt polegi mingit suhtumist olnud. Aga selge on see, et presidendi tütar on kergelt nö "normist" väljas. Kuid ilmselt on ta ütlemistes ikka palju tõtt ka. See ei vabasta aga teda ennast lapsevanem olemast. Tal oli artiklis hea lause, kus ta ütles, et vanemad ei saa aru mida laste kasvatamine tähendab. Või umbes nii. Minul oli ainult üks küsimus: et aga kas ta ise siis ei saab aru? Ei saa ju. Kerge käega lükkab lapsed kasvama keskkonda, mida ta ise niiväga halvustab ja vihkab...

oehh pikk jutt tuli :)

oravake ütles ...

Sellel, et ma vihastasin, on mitu põhjust. Jah, ma olen sinuga nõus, et tema jutus on ilmselt ka mõtlemapanevaid asju. Ma olen veendunud, et probleemid saavad alguse kodust ja just suhetest emaga. Aga ma leian, et kellegi pereprobleemid, olgu ta siis Vabariigi president ise, pole mitte ühegi teise inimese asi.

Lisaks vihastasin ka seetõttu, et mu väga hea sõbranna on paar korda nende hammaste vahel olnud ja tegeliku olukorraga kursis oleva inimesena tean, mismoodi üks kontekstist välja rebitud lause võib kogu jutu sisu risti vastupidiseks muuta. Lisaks armastavad neiud ajakirjanikud vastaja suhu panna lauseid, mida ta ise ei mäleta öelnud olevat. Kuid sõbranna ütles ka, et lihtsam on neile ise rääkida kui vait olla. Muidu on pärast sihuke saast valmis kirjutatud, et siga ka ei söö.

oravake ütles ...

Nojah, vahele jäin. :P Väitsin siin, et ma mitte kunagi "Kroonikat" ei loe, aga näh, paari numbrit olen ikka kaenud kah.

Kajakas ütles ...

nojah eks ta olegi mitme otsaga asi, aga usun ka et parim on ise rääkida. Muidu inimeste fantaasial pole ju üldse piire :)

Ja noh eraelu on muidugi isiklik asi. Aga see on ka Marise isikilik asi ja kui tema tahab oma isiklikest asjadest rääkida, siis ei tohiks seda takistada see, et ta on Rüütli laps. Muidu oleks ju tegu tsensuuriga.

oravake ütles ...

Rääkigu, kui tahab. Aga edasi on asi juba ajakirjaniku eetikas - kas see lugu avaldatakse või mitte. Siinkohal ka kivi TV-e kapsaaeda - minu arvates on niisugune asi odav ja minu arvamus neist langes päris kõvasti. Iseasi muidugi, et neid minu arvamus ei huvita. :P

oravake ütles ...

Vot jah, mürkroheline kostüüm kuulub ka tõesti selle pildi juurde, mis mul sihukesest ajakirjanikust silme ette tekib.