5. veebr 2006

Kuna ma alles täna õhtul...

...oma arvuti ligi sain, on see küll natuke hilinenud arvamuseavaldus, aga noh, tühja sest.

Esiteks on mulle teile teada anda järgmisest kurvast sündmusest: nimelt lubasin mina, oravake, "Voulez-vous'" klooni võidu korral emigreeruda. Ja nüüd tulebki see raske asi ette võtta. Riskides küll ennast korrata (vt. käsitööbloogi), aga naist sõnast, lehma sarvest. Nii et... Ahsoo. Pole midagi parata. Peame tegema nii, nagu Teele tahab. Jah.

Aga ausalt, selle loo võit oli tõeline downer. Pealegi ei suuda ma parimagi tahtmise juures meenutada, mis viisiga too üllitis oli. Selle asemel tiirutab minu peas tänase Mittesoovikontserdi lemmikpalana mõne aasta tagune rootslaste võidulugu "Take Me to Your Heaven", mida laulis lillas kostüümis blondiin, kelle nime ma ei mäleta ja kelle klooniks on tänavuse "Eesti laulu" esitaja Sandra.

Oi ei. Nii pikki ja keerulisi lauseid ei tohiks üks inimeseloom vasta ööd enam kirjutada. Lõpuks ei saa mitte keegi enam mitte millestki aru. Nii et head ööd, seltsimehed.

*haigutab, nii et lõualuud ragisevad* Vabandust! *ja lahkub unisena vasakule ära*

Kommentaare ei ole: