20. märts 2006

Eelmiste...

...sissekannete kokkuvõtteks: ma olen ikka ilgelt õel viriseja.

*aevastab ja luristab nina*

Vabandust. Meie perre näikse olevat miskine viirus sisse murdnud. kT kurtis peavalu ja -paksust ja mina olin sunnitud Theraflud kaanima. Ja no näed, siin ta nüüd on, Eliisabet Jõhvi, eksole. J ka - lootsin juba, et tema kõrvajamadega on viimaks asjad ühel pool, aga kus sa sellega. Eile õhtul hakkas nutma ja kurtis, et valus on. Nii palju siis suntidest - niipea, kui need jullad välja said võetud, hakkavad vanad jamad otsast peale: nii, kui nohu tuleb, on kõrvad haiged.

Vanduda tahaks, aga pea lõhub otsas ja kurk on kare. Mida sa siin vannud või oled. Ees ootab kollektiivne arstilkäik. Ohjah.

2 kommentaari:

Anu ütles ...

Hea on see, et õel viriseja ei saa vähemalt imal olla:)))

oravake ütles ...

Just. Kuigi ma olen endale nii palju meega teed sisse keeranud, et seegi oht hakkab mind varsti kummitama. :P