30. märts 2006

Hilinenud arvamuseavaldus...

... tantsu teemal: kahe käega noorte poolt. Tunnistan, et esimese hooga võttis mindki keeletuks, kui ma uudisklipi tutvustust nägin (tantsu ennast kahjuks ei näinud), aga kui asjade tagamaa selgeks sai, asusin kindlalt Kultuuriakadeemia tudengite poolele. Olen nõus, et rahvariided on pühad, aga pühad on ka meie maa, meie inimesed, kui soovite, ja selle pühaduse jalge alla tallamisest praeguses Eesti Vabariigis ju tants rääkiski. Mind ausalt öelda üllatab selline kitsarinnalisus ja mittetahtmine mõista. Ei taha kuulda, ei taha näha, teeme näo, et midagi ei ole ja kõik on korras, siis midagi ei olegi ja kõik ongi korras. Ja kui siis keegi tuleb ja väga valusalt näitab, et on ikka küll ja mitte midagi ei ole korras, siis kukkuda kaagutama. Jah, ma saan ka teise osapoole pahameelest aru, aga nende sõnavõtt meenutab mulle tõepoolest - palun andeks - kanakarja kaagutamist.

2 kommentaari:

Kajakas ütles ...

Tahtsin öelda, et Sa oled ikka mõistev inime küll :)
mina näiteks ei saa sellest kaa gutamisest üldse aru ega mõista kah /sellest Tuljak-ikoon klannist siis/. Täiesti haige piiratus.
Mina näen seal küll mingite kildkondadevahelist sõda lihtsalt.

Olen kah kindlalt Viljandi poolt.

oravake ütles ...

Seda on mulle ennegi süüks pandud. :P :) Tegelikult pole see voorus ega midagi. Aga nii pöördesse minna asjast, nagu tädid-onud läksid - see on tõesti tobe ega jäta neist kellestki asjalikku muljet.