29. märts 2006

Phäh

Soovitus Reikopile: teinekord hoia suu kinni, jätad targema mulje. Kuigi... ega sestki vist kasu ole.

Ma ei kannata inimesi, kes võtavad sõna teemal, millest nad ei jaga ööd ega mütsi. Kui pole ise läbi teinud, siis pea mokk maas ja ära ilgu. ...., ......., ...... .

Vot tak vot, vualaa.

*vonksutab põlglikult saba.

Sügisest vähemalt on seal uued näod.

7 kommentaari:

trini ütles ...

eee....millest ta rääkis? Ma kahjuks ei vaata kunagi hommikutelevisiooni.

oravake ütles ...

See puhtalt mu isiklik solvumine. :) Aga ma tõepoolest ei kannata, kui inimene suhtub ülekaalulisusse ja soovi sellest vabaneda kui millessegi naljakasse. Tema jaoks on see olematu probleem, jah, aga paljude jaoks ei ole. Aga häda ilmselt selles ongi, et kui oled ise asja läbi teinud, siis mõistad teiste samalaadseid (ja teistsuguseidki) probleeme paremini. See on sisemise intelligentsi küsimus, kas sa sel teemal ilgud või mitte.

/räägib oravake, kes isegi patust puhas pole - sõnavõtmise patust nimelt :P

Maret ütles ...

Sul on õige tähelepanek.

Millalgi (noor ja rumal) arvasin nii mõnestki asjast nii nagu enamus arvab (et noh mis värk - pole võimalik). Kui aga ise mõne probleemiga kokku puutusin, siis sain aru kui kitsarinnaline mu mõtlemine oli.
Raskused annavad mõistust juurde!

oravake ütles ...

Mingil ajal ollakse ikka must-valge maailma elanik, aga selles see asi ongi, et paljude maailm muutub ea lisandudes värvilisemaks ja omandab ka pooltoonid, mõnel aga mitte.

oravake ütles ...

Ühiskond kipub üldse hukka mõistma kõiki, kes natukenegi standardist erinevad. Oh, seda teemat annab arendada veel ja veel! Kuni selleni, et see on nagu nõiaring - sallimatuse genereerimine üha uuesti ja uuesti. Ideaalide pealesurumine läbi meedia ja reklaamide - see läheks niisuguseks žongleerimiseks praegu, et mu kõneosavusest jääb väheks. :P

Anu ütles ...

Oravake, see on minu meelest lahe, kui inimesel on soov ülekaalulisusest vabaneda. Mul hetkel samad probleemid. Krdi raske on, aga kui juba ots lahti tehtud, asi enda jaoks mõtestatud, siis läheb kergemini.
Reikopil nähtavasti muud probleemid - kui oled 5 aastat kell 4 hommikul üles tõusnud, see lööb helgematel peadelgi mõtlemise sassi...

oravake ütles ...

Oleks asi ainult sassis mõtlemises, oleks kena. Lootus jääb, muidugi.

Aga mis kaalulangetamisse puutub, siis raske on jah. Eelmine kord läks kuidagi kergemalt, nüüd aga tekitab ainuüksi mõte kaotatavate kilode kogusele mus sellise frustratsiooni, et jube. Eesmärk näib olevat mägede taga - seal kusagil Himaalaja eelmäestikus umbes. :(