7. märts 2006

Kommentaarideta

kuutõbine töörabaja says jou!

Teoorias olen kõigist peajagu ees says jõudu!

kuutõbine töörabaja says kuda kärab?

Teoorias olen kõigist peajagu ees says tasapisi

kuutõbine töörabaja says naistepäeva kah sulle (F)

kuutõbine töörabaja says paergast avastasn, et on

Teoorias olen kõigist peajagu ees says sullegi, ehkki homme ju (^)

kuutõbine töörabaja says ???

kuutõbine töörabaja says oot, mis päev täna on?

Teoorias olen kõigist peajagu ees says täna teisipäev

kuutõbine töörabaja says hommik või õhtu?

kuutõbine töörabaja says vaata mu pealkirja, siis sa ei imesta ka, et mul päevad sassis

Teoorias olen kõigist peajagu ees says :D

Teoorias olen kõigist peajagu ees says just-just

kuutõbine töörabaja says hea veel, et ainult ühe päevaga

kuutõbine töörabaja says ükskord ma kaotasin terve nädala ära

Kes ära arvab, kumb konverseerijatest on siinkirjutaja, saab mädali "Müümise tõttu". Vihjeks ütlen, et Teoorias olen kõigist peajagu ees'l ei ole kolmesadat viitkümmet lehekülge tõlkida. Ai-juuli-valleraa!

Kommentaare ei ole: