30. apr 2006

Nonii

Jätkame siis ülevaadet. Tänase päeva seisuga on juba six down, four to go, ja vesi hakkab tasapisi vastikuks muutuma. Igatahes ei saa ma telekast vaadata, kuidas inimesed vett joovad. Sees hakkab keerama. Ja korraga on jube nõrkus kallal. Aga midagi pole parata - nada, Fedja, nada. Vereproov näitas, et mul on maks nigut joodikul (ei suitseta, ei joo, ei pane narkotsi, aga ikka on) ja ise olen sapine kut vanakurat (ergo pärinevad minu õelad märkused kaaskodanike aadressil just siit, kuigi see pole vabandus, eksole). Nii et ei ole miskit parata, ta kargab ühe jalaga. Puhastume edasi.

Niisiis - vapralt lõpule vastu! (Veepäevade lõpule, aber natürlich.)

*tuikudes vasakule ära... ja siis tagasi*

Pagan mind sinna vasakule veab kogu aeg. Juba eile veendusin, et sedakaudu saan ma oma tuppa alles siis, kui maakerale tiiru peale teen. Aga ikka. Nojah, nagu vanarahvas ütleb: "Vanale koerale uusi trikke ei õpeta." Aga nää, õpetab ikka küll, kuigi sel vanal penil on juhtmed otsapidi Tallinnas ja keegi on sinna taburetijala peale toetanud. Nii et - ollalaa!

*tuikudes paremale ära*

2 kommentaari:

Krentu ütles ...

Jõudu vastupidamiseks! Imetlen nii vapraid inimesi.

oravake ütles ...

Tänud. :) Aga sa ei kujuta ette, kui verine lihahimu minus praegu möllab!