21. mai 2006

Aus ülestunnistus

Tunnistan puhtsüdamlikult üles, et ma olen nuusutaja. Päriselt ka. kT niidab praegu väljas muru ja te ei kujuta ette, kui võrratu aroom meie maja ümber hõljub! Kui oleks kuidagi võimalik, paneks selle lõhna pudelisse hoiule ja talvel kõige süngema kaamose ajal nuusutaks seda aeg-ajalt. Selles lõhnas on kõike - toomingaõite magusust, niiske mulla ja niidetud rohu muskuselõhna, vihma ja isegi kuusevaigu hõngu. Jumalik! Pistsin korra pea aknast välja, et kT-ga rääkida, ja olen siiani pilves.

*hõljub kööki süüa tegema*

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Oooo-jaaa! ;)
Mulle meeldib ka värskelt niidetud muru ning vihmajärgne lõhn hirmsasti...

oravake ütles ...

Ma käin igal võimalusel ikka akna või ukse peal ja tõmban kopsud õhku täis. Aknad on ka pärani lahti. Päris õue kahjuks ainult ei saa, sest põnnil on kõrv haige. :( Muidu läheks kondaks metsas, mis sest, et vihma tibutab.