22. mai 2006

Tänasida toimetusi...

Jõmm on jälle haige. Nohu on ja kõrv on katsudes valus. Kurisk, ma ütlen. Milliseid imelugusid mulle suntidest räägiti - oo jaa, pärast seda on kõik korras ja oi ei, nohu küll enam kõrva ei löö. Ega ma seda uskunudki, aga igatahes niipea, kui J-l sundid kõrvust said, hakkas üks tants ja trall ja trali-vali jälle peale. Nojah, eks ole ju lohutus seegi, et nüüd ainult ühe kõrvaga. :P

Vähemalt püstitab jõmm praegu isiklikku magamisrekordit, mis annab mulle rahulikuks töötegemiseks rohkem aega (nagu näha juuresolevalt pildilt, siis sellega ma praegu tegelengi, nii et kõrvad laperdavad, eksole). Aga:

1) mul on vaja koristada
2) mul on vaja arst kutsuda
3) mul on vaja süüa teha
4) enne seda oleks mul vaja ka poes käia, aga midagi pole teha - palavikus lapsega sinna kohe kuiski ei lähe
5) mul on vaja tööd teha
6) mul on vaja tööd teha
7) mul on vaja tööd teha (kordan: vaadake juuresolevat pilti)

Aga ausalt, mu aju on nii ülekuumenenud, et kõrvust ajab suitsu välja, sestap ka see väike veerand tundi pause

Ah jaa.

8) mul on vaja pea ära pesta - tegelt hea mõte, jahutab aju maha ehk

Ja kui nüüd pesemine juba jutuks tuli, siis

9) mul on vaja pesu pesta

Nädalavahetusel seda teadupärast vihma tõttu teha ei saanud - suhteliselt mõttetu on ju viia tsentrifuugitud kaltsooned nöörile ja need siis natukese aja pärast jälle tsentrifuugida ning kiiruse mõttes J õliradikale laotada. Nii laisk olen ma küll, et mõttetult sebida ei viitsi.

Aga okei. Kafeika (kui on kurilka, miks siis ei võiks ka kafeika olla???) läbi ja jälle tööle. Tänase päeva motolaul läbisegi juba kolmat päeva järjekindlalt Mittesoovikontserdi viisikettal keerleva lauluga kõlaks siis järgmiselt:

Hei hoo, hei hoo,
you are my love.
Käib töö ja vile koos,
my only love.

Päris ausalt, ma ei taha Kreekast ja eriti nende võidulaulust enam mitte midagi kuulda! Basta!

Aga jah - olen hakanud jälle jooma. Hõkk.

Kohvi muidugi.

Cheerio, me luvly readers!

2 kommentaari:

Tiina ütles ...

Mina ei hakka vihmase ilmaga pesuga üldse sebima. Sest mõttes et ... läheb nöörile kuni ää kuivab. Kuigi jah, see eeldab varude olemasolu. Neid mul alati ei ole. Ja ma vihkan pesu kuivatamist radikal! Õieti polegi teisi meil majas. Või on, aga mitte kuivatamiskõlbulikud.

oravake ütles ...

Mulle ka ei meeldi pesu toas kuivatada, aga kui jõmmil on lasteaiaks vaja, olen ma seda siiski teinud. Üks õliradikas meil tema toa jaoks on. Aga üldiselt meeldib mulle, kui pesul on mõnus värske lõhn. Radika peal kuivatatud pesu lõhnab ainult tolmu järele.