25. mai 2006

Otsisõnad

Aeg-ajalt meeldib mulle kiigata, millega abil* mu bloogidesse on satutud. Siinse puhul on jätkuvalt esikohal "dawni sündroom" ja "hamleti lühikokkuvõte" (ja praegu aitasin ma sellele jälle kaasa, eksole - a propos, peaks ükskord selle lühikokkuvõtte siia tekitama ka, siis saavad vaesed otsijad ommeti rahu), aga minu isiklised kolm lemmikut on "koduvana", "hommikuti läbi lohvi" ja "koduveini laul".

Käsitööbloogi huvitavamad leiud on "webberi elulugu", "nodsu sünnipäev", "kallid hommikumantlid" ja üdini filosoofiline "meie saatus sõltub meie valikutest".

*kratsib kukalt*

Nunuh.
_________
* Sellist grammatilist vormi oli kasutanud keski kT õpetajatest (vist vene keele õpetaja), kes oli tõdenud, et "põlde küntakse traktoriga abil". Nagu kõik väärvormid, leiab ka see meie omavahelises vestluses laialdast kasutamist - mis iseenesest on halb asi ja peaks seetõttu piiramist leidma, sest vastasel korral hakkab jõmm arvama, et nii räägitaksegi.

2 kommentaari:

Tiina ütles ...

Kuda neid otsisõnu kaetakse? /Me nii plont, et mitte ei mõika

oravake ütles ...

Selleks on vaja evida sihukest musta Extremetracking'u nupukest, nagu mul "Ajaloo" all - see näitab. Kas nende vidinatega, mis sul on, kah saab, seda ma ei tea - ma kah tegelt üldiselt plont, mõnikord ainult terane. :)