14. sept 2006

Lapsepõlve lemmikraamat

Kiikasin leivaisa kodulehekülge ja avastasin rõemuga, et kunagi lapsepõlves kapsaks loetud ja seejärel teadmata kadunuks jäänud muinasjutukogumik on uuesti välja antud, pealegi veel niisugusena, nagu see esmakordselt ilmus, Vaheri illustratsioonidega ja puha. Vahepealne, 1981. aastal ilmutatud kordustrükk ei meeldinud mulle sugugi. Polnud nagu see. Isiklik kiiks, mis teha.

Eks arvake ise, kas läks loosi või mitte, Raamatuklubi liige nagu ma olen. Kes ära arvab... eeeeei, endale küll ei saa. Ärge lootkegi.

Ollalaa.

*lööb saba tähtsalt kohevile ja astub minema*

2 kommentaari:

Tiina ütles ...

Mina lugesin maal tolle kordustrüki kapsaks. See on isegi alles vist.

oravake ütles ...

Jah, ma lugesin kah hiljem seda, aga see "õige tunne" tuleb miskipärast ainult selle esmatrüki peale.